Klienskommunikáció

Egy igényes és modern állatorvosi szolgáltatás alapköve a minél szélesebb klienskommunikáció mind állatorvosi, mind személyzeti szinten. Biztosan tudjuk, hogy Ön el is várja, hogy a lehető legtöbb információt kapja meg kedvence kezeléseiről, a lehetséges veszélyforrásokról az esetleges kedvezményekről, akciókról. A rendelőnk által alkalmazott kommunikáció mind a szóbeli széles körű tájékoztatást, mind az email és SMS formában történő emlékeztetők, visszajelzések, kórlap és vizsgálati eredmény kiküldését jelenti.

Rendelőnkben az egyik legmodernebb állatorvosi nyilvántartó és menedzsment programot, a Provet Cloud rendszerét használjuk. Ezen program bevezetésével tudjuk biztosítani az automatikus kórlap küldést, email és SMS emlékeztetők beállítását, akár egyéni igények szerint  és az online időpontfoglalás lehetőségét, melyek a modern kliens-rendelő kapcsolat elengedhetetlen részei.

Egy-egy kezelés, tanácsadás alkalmával igyekszünk minél több dologra felhívni a gazdik figyelmét kedvencük egészségével kapcsolatban. Ezt azért tartjuk nagyon fontosnak, mert számunkra a pácienseink egészsége a legfontosabb és minden gazdinak a megfelelő tájékoztatásra van szüksége, ahhoz, hogy négylábú családtagjának a legjobbat nyújthassa.

Hírlevelünk segítségével a feliratkozóknak akciókról, kedvezményekről, aktualitásokról küldünk emaileket. Ez fél éventa maximum 1-2 emailt jelent, mivel nem az a célunk, hogy ajánlatokkal bombázzuk az ügyfeleinket. A hírlevelünkre itt tud feliratkozni.